علمی-اجتماعی
جمعه 26 شهريور 1395برچسب:, :: 14:38 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
در شبکه های فارسی زبان ماهواره ای مجریان با شخصیت و خانواده دار و نجیب و با اصالت با لباسهای مناسب حضور می یابند ولی متاسفانه بیشتر مجریان لخت در صحنه حاضر می شوند و با نحوه ی نشستنشان جلوی دوربین باعث می شوند تا روسای شبکه ها این گونه افراد را هرگز حذف نکنند .
جمعه 26 شهريور 1395برچسب:, :: 14:35 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
چقدر بدبختند به اصطلاح هنرپیشه هایی که برای لخت شدن و بوسیدن و بغل کردن مردان به شبکه های جم می پیوندند. یعنی واقعا در بغل این و آن بودن و لباسهای لختی پوشیدن و در فیلمها حضور یافتن افتخار است و با این کار می شوید آنجلینا جولی یا نیکول کیدمن ؟وقاحت و پستی تا چه حد ؟
این عده از هنرمندان خانواده ندارند تا به آنها بگویند این همه طلاق گرفتن کار زشتی است ؟ گرچه این افراد اگر خانواده ی درست و حسابی داشتند به این راه کشانده نمی شدند.
پنج شنبه 25 شهريور 1395برچسب:, :: 13:21 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
برخی فکر می کنند خودشان خیلی زرنگتر هستند و در نتیجه وارد زندگی ها می شوند و زندگی مردم را خراب می کنند و بعد از مدتی خودشان نیز طلاق می گیرند. نه این که خدای نکرده فکر کنید منظورم نگار و رامبدند.
پنج شنبه 25 شهريور 1395برچسب:, :: 13:19 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
وقتی من مرتب ازدواج می کنم و طلاق می گیرم حتما مشکل از من است دیگر نمی شود همیشه دیگران بد باشند بایستی به رفتار و اخلاق و سبک زندگیم بیشتر فکر کنم.
پنج شنبه 25 شهريور 1395برچسب:, :: 13:18 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
هدف از ازدواج چیست ؟ برخی از مردم نمی دانند چرا ازدواج می کنند به همین خاطر مرتب ازدواج می کنند و طلاق می گیرند انگار می خواهند نمونه برداری کنند!
پنج شنبه 25 شهريور 1395برچسب:, :: 13:17 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
حقوقهای نجومی حق مسلم مسئولان است تازه کمتر از حق واقعیشان دارند حقوق و مزایا و پاداش دریافت می کنند!
چهار شنبه 24 شهريور 1395برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
با ساخت دست بندها برای زائران حرم امن الهی توسط اسرائیل برای حجاج عربستان و اسرائیل و امریکا شدیدا مراقب هستند که در رمی جمرات حجاج با شدت سنگها را به شیطان نزنند و در اندازه و سرعت و شدت سنگهای پرتابی به شیطان کنترل دقیق داشته باشند و با متخلفان به سرعت برخورد قانونی شدید انجام دهند خدای نکرده شیطان آسیب نبیند!!!
شنبه 20 شهريور 1395برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
در فیلمهای زمان قبل از انقلاب رقاصه های کاباره و زنان روسپی با لباسهای نامناسب و فیلمبرداری از پایین در هنگام رقص برهنه ی آنها توهین علنی به شعور ملت بود که فساد و فحشا را علنا اشاعه می داد که تا قبح و زشتی این حرکات را در بین مردم از بین ببرد که متاسفانه سینمای امروز ایران به تبعیت از سینمای قبلی سعی در بی شعور جلوه دادن ملت به نحوی جدید دارد.این فرهنگ ابتذال متاسفانه دامنگیر سینمای ایران شده و معلوم نیست کی بخواهد از جامعه ی ما رخت برکند و به خلق آثار ارزشی بپردازد.
پنج شنبه 18 شهريور 1395برچسب:, :: 1:25 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
حالا دیگه هر مطربی که خانواده شان خجالت می کشیدند از وجود این افراد حالا شده اند هنرمند و چهره ی ماندگار و در قطعه ی هنرمندان دفن می شوند ؟!!! کجایند اجداد این مطربان که بیایند و ببینند کارخودشان و فرزندان و نوادگان مطربشان به درجه ی رفیعی رسیده است.

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 374
بازدید ماه : 5029
بازدید کل : 3506661
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>