علمی-اجتماعی
شنبه 29 اسفند 1394برچسب:, :: 1:42 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
.طرف تا دیروز فلافل رو از وسط میخورد الان به پلمپ شدن “کی اف سی” اعتراض میکنه.
شنبه 29 اسفند 1394برچسب:, :: 1:37 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
میگن : اگه یه کارگر هرماه اندازه حداقل مزد 712 تومن پس اندازکنه 10 میلیون سال طول میکشه به 22.5 میلیارد یوروی بابک زنجانی برسه یعنی 4000 بار از مادها تا امروز بشمر.
شنبه 29 اسفند 1394برچسب:, :: 1:37 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
راستی ، بابک زنجانی این همه تُف از کجا آورده که این 22 میلیارد یورو پول نقد رو شمرده ؟!
شنبه 29 اسفند 1394برچسب:, :: 1:34 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
عید نوروز و اول سالست روز عیش و نشاط اطفالست همه آن روز رخت نو پوشند چای و شربت به خوشدلی نوشند پسر خوب روز عید اندر روز اول به خدمت مادر دست برگردنش کند چون طوق سرو دستش ببوسد از سر شوق گوید این عید تو مبارک باد صد چنین سال نو ببینی شاد بعد آید به دست بوس پدر بوسه بخشد پدر به روی پسر پسر بد چو روز عید شود از همه چیز نا امید شود نه پدر دوست داردش نه عمو نه کسی عیدی آورد بر او عیدی آن روز حق آن پسرست که نجیب و شریف و با هنرست
شنبه 29 اسفند 1394برچسب:, :: 1:34 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
این کمپین جدید “نرفتن سفر نوروزی به ترکیه و امارات” خیلی خوبه. من ۳۰ ساله عضو ویژه این کمپینم
شنبه 29 اسفند 1394برچسب:, :: 1:33 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
یه حسِ عجیبی دارم… . . . کدومتون موقع سال تحویل منو از خدا خواستین ؟ خدا شاهده احساس میکنم دارم ب چند قسمت تقسیم میشم !!!!!!
شنبه 29 اسفند 1394برچسب:, :: 1:31 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
قدیما وقتی کله درختان سبز میشد می فهمیدی داره عید میشه؛ . . . . این روزا وقتی کله زنها زرد میشه میفهمی داره عید میشه!
شنبه 29 اسفند 1394برچسب:, :: 1:51 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
عده ای از افراد قدر عزیزانی که دوستشان دارند را نمی دانند و ناراحت می شوند از این که چرا به آنها زنگ می زنند یا حالشان را می پرسند یا حتی به خانه هایشان می روند . شاید ندانند که مهمترین چیز در زندگی وجود افرادی است که از صمیم قلب دوستشان دارند تنهایی و بی کسی و این که قلبی وجود نداشته باشد که برایشان بتپد و افرادی نباشند که حالی ازشان بگیرند کشنده است. در یک تحقیق وقتی "لامبارد " که مدتها در قایقش تنها به مسافرت رفته بود ، از دریا نجات پیدا کرد وقتی از او در آن حال پریشان آرزویش را پرسیدند می دانید چه جوابی داد ؟ گفت : فقط دلم می خواست کسی بود تا برایش درد دل می کردم و غمها و غصه هایم را برایش می گفتم ."برخی بی هیچ علت و به بهانه های واهی دلشان می خواهد از دیگران دوری کنند و به این ترتیب دیوار تنهایی به دورشان می کشند که مسلما این دیوار هر روز بلندتر از روز قبل خواهد شد.
شنبه 29 اسفند 1394برچسب:, :: 1:41 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
من اگر جای شهرداران بودم تمام دکه ها و مغازه هایی که با حلب و کاغذ و ... از این قبیل مواد ساخته شده اند و باعث زشت شدن چهره ی شهرها و روستاها شده اند را تخریب می کردم و در هر منطقه و محدوده ای افراد متقاضی را وادار به ساخت ساختمانها و مغازه های زیبا و با رنگهای زیبا و شیک و یک دست می کردم فقط زیبایی طبیعت که کافی نیست انسانها هم بایستی خلاقیت نشان دهند و در محیطی که زندگی می کنند زیبایی خلق کنند. می توانند از دکه های و سازه های ازپیش ساخته استفاده کنند .
شنبه 29 اسفند 1394برچسب:, :: 1:25 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
شما را به خدا در تمامی اتوبانها انواع و اقسام تابلوها را نصب کنید و با رنگهای خوانا و تعداد زیاد و مسیر را کاملا مشخص کنید. ملت که اسامی اتوبانها و خیابانها را بلد نیستند، از مسیر ستارخان ، سید خندان ، پونک و نیاوران گرفته تا مسیر قم مسیر فرودگاه مسیر بهشت زهرا مسیر شهر ری و ... یا در نقاط بالا و غرب و شرق با علائم و تابلوهایی که جابه جا مستقر شده باشند ملت را راهنمایی کنید تا بخواهند با سرعت تابلوها را بخوانند از مسیر رد شده اند و در این لحظه خطر بشتر می شود.

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 1716
بازدید ماه : 4518
بازدید کل : 3506150
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>