علمی-اجتماعی
چهار شنبه 26 خرداد 1395برچسب:, :: 18:55 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
همه ی آزادی خواهان جهان از اول می دانستند که سازمان ملل جیره خوار عربستان و کشورهای ثروتمند عربی است و تحت سیطره امریکا و چند قدرت اقتصادی اروپایی . حالا این که بان کی مون این مطلب را به زبان آورده ، فقط توانسته ، واقعیت تلخی را به گوش جهانیان به شکل علنی برساند.
سه شنبه 25 خرداد 1395برچسب:, :: 16:52 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
از الان برخی از مدارس تیزهوشان از اولیا خواسته اند که چند صد هزار تومن پیش پرداخت واریز کنند و با فیش واریزی به جلسه ی مدرسه حضور یابند در غیر این صورت به معنای انصراف از تحصیل فرزندتان در این آموزشگاه است و به معنای این است که پرونده ی فرزند شما آماده ی تحویل به شما برای رفتن به مدارس دیگر است.
سه شنبه 25 خرداد 1395برچسب:, :: 16:30 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
گهگاه مطالبی در باره ی کلاهبرداری افرادی که خود را سرهنگ و پلیس و... می نامند مطرح می شود و طبق معمول اعلام می کنند که فرد خاطی و کلاهبردار از کارکنان شریف نیروی انتظامی و...نیست. مطمئنا ملت هرگز به من که پلیس نیستم اعتماد نمی کنند اگر بگویم سرهنگم ولی همسایه ودوست وآشنا و اهالی یک محل که مشهور به سرهنگ است خیلی راحت کلاهبرداری می کند. یعنی تا فرد از همین نیروها نباشد نمی تواند چنن ادعایی کند و مردم نیز بپذیرند. همیشه در هر شغل و مقامی افراد خلافکار وجود دارد.
سه شنبه 25 خرداد 1395برچسب:, :: 16:28 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
خدا را شکر در عدم خرید تیم نفت توسط ملوان اصلا فردوسی پور هیچ نقشی نداشت و اصلا هرگز مخالفت با این امر نکرد !!!!!!!!!!!!
با مسئولانی که خطاهای مدیران را لاپوشانی می کنند ، بایستی به شدت برخورد کنند و توبیخ شوند و متخلفان نیز اخراج شوند.
سه شنبه 25 خرداد 1395برچسب:, :: 16:19 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
قوه ی قضائیه خیلی جدی بایستی با افراد با درامدهای نجومی برخورد قاطع کند و اموالشان را به نفع کشور مصادره کند تا قبل از این که با پولهای باد آورده بروند خارج از کشور و در ماهواره بر علیه نظام شعار دهند.
سه شنبه 25 خرداد 1395برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
عبارت دهان پر کنی که منشا تمام فساد و رانت و دزدی و کلاهبرداری و اختلاس و پرکردن جیبهاست.
سه شنبه 25 خرداد 1395برچسب:, :: 12:14 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
با شنیدن خببر افزایش حقوقهای 150 تا 180000 تومنی فورا سروکله ی انواع و اقسام بیمه ها و بستن قرارداد با آنها پیدا می شود.
سه شنبه 25 خرداد 1395برچسب:, :: 11:28 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
یاد شعری افتادم که شاعر از بدبختی مردم و گرسنگی مردم وکودکان بیافرایی داد سخن می داد و از ظلم و نابرابری می گفت و .... در آخر کار در حالی که روی مبل شیک خانه ی بزرگش دراز کشیده بود و داشت این شعر را می سرود به خدمتکارش دستور داد تا برای رفع خستگی و این همه زحمت برای کفتن شعرش کشیده بود یک آب میوه ی مشتی خنک بیاورد .حکایت بسیاری از مجریان ایرانی ماست. چقدر آسان است پشت گود ایستادن و از فقر و بدبختی مردم حرف زدن .
تکذیب می کنم. همه شایعه است بیچاره ها فی سبیل الله کار می کنند حقوقها را بازنشستگان و کارگران و کارمندان می گیرند و تمام پول کشور را به این اقشار می دهند بیچاره مسئولین فقط برای رضای خدا کار می، ببخشید، نمی کنند

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 130
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 744
بازدید ماه : 6061
بازدید کل : 3501515
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>