علمی-اجتماعی
سه شنبه 29 تير 1395برچسب:, :: 1:35 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
یک نفر در خانواده تمام سعی و تلاشش را می کند تا نام نیکی از خود به جا بگذارد و افتخار و آبرویی برای خانواده کسب کند و حالا برخی از افراد به خاطر اهمال و یا یک لحظه لذت آبروی دودمان را به باد می دهند .
سه شنبه 29 تير 1395برچسب:, :: 1:36 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
درسته که به اعتقاد برخی که تحصیلاتی ندارند و پولی ندارند و مقامی ندارند و برای توهین به افراد تحصیلکرده و برای ارضای عقده ی حقارتشان ، معتقدند که بعد از مرگ میگن مرده و جسد و القاب و عناوینی مانند اینها و دکتر و مهندس گفته نمیشه ولی عزیزان در آگهی ترحیمش اسمش و با عنوانش ذکر می کنند یا اسامی فرزندان تحصیلکرده شون را درج می کنند و همه با تحسین به آنها می نگرند ولی وقتی یک نفر که نتوانسته از استعداد ذاتی و خدادادی اش به هیچ وجه استفاده کند و آک بند دارد با خودش به آن دنیا می بر د ، نمی گویند معتاد بوده خیلی باعث افتخار ماست یا همجنس باز بوده به او فخر می فروشیم یا روسپی بوده و به او مباهات می کنیم . هیچ کجای دنیا چنین نیست . این امور در تمام جهان و ادیان مذموم و نکوهیده است .
سه شنبه 29 تير 1395برچسب:, :: 1:23 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
راستی بعد از مرگ افرادی که پشت خواننده ها می رقصند ، مخصوصا آقایون ، مداح و نوحه خوان و آخوند در وصف این افراد چی میگن؟ یا مردم وقتی کسی می میره به خانواده میگن آدم خوبی بود و فرهیخته بود و یا فرزندان خوبی تربیت کرد و...، ملت به خانواده ی این افراد چی باید بگن؟ یا آقایی که مطرب بوده و مشروب خوار بوده و برای مجالس عروسی زنان فاسد را به عنوان رقاص با خودشان به مجالس بزم می بردند ، در مرگش به خانواده اش چی باید بگن ؟ مثلا خدا بیامرز آدم ... خوبی بود ؟ یا از چنین خانمهایی چه جوری تعریف می کنند ؟ خانم خیلی .... یا افرادی که هم جنس باز ند - نه بیمار جنسیتی - فوت می کنه به اقوامش چی میگن ؟ یا اونی که معتادن و در اوج اعتیاد توی جوب می میرن ، چی باید گفت ؟ خدابیامرزه ابوی رو .... یا خدا بیامرزه مادرت و....
سه شنبه 29 تير 1395برچسب:, :: 1:34 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
گاهی اوقات سوالات عجیبی به ذهن انسان می رسه و دلش میخواد تا جوابشون و بدونه . مثلا : موقع ثبت نام از دانش آموزانی که پدرانشان پشت خواننده ها می رقصند، می پرسند شغل پدر چی در جواب می نویسند ؟یا مردانی که لباسهای زنانه می پوشند ومانند زنان آرایش می کنند و مثل زنان می رقصند و یا کارهایی دیگر انجام می دهند و عکسها و فلمهایشان را در دنیای مجازی پخش می کنند باید بگن که اولیای محترمشان چی کاره اند ؟
یک شنبه 27 تير 1395برچسب:, :: 21:53 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
در کودتای ترکیه ، اردغان از ترفند رهبر استفاده کرد و از ملت برای مبارزه با مخالفان کمک خواست و طبق معمول همیشه مردم موفق و پیروزند.
یک شنبه 27 تير 1395برچسب:, :: 21:42 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
در ایران توقعی که همه از افراد دارند ، همه فکر م کنند ار فردی پولی دارد همه را بایستی به آنها بدهند. مثلا دولت می خواهد او تمام پولش را بابت مالیات و آب و برق و گاز و تلفن و...از جیبش برداردو صاحب خانه می خواهد تمام درآمد فرد را بابت کرایه ی منزلش از او بگیرد و مدیر ساختمان فکر می کند که درآمد فرد متعلق به اوست. راننده ی تاکسی سعی می کند جیب طرف را خالی تر کند و بقال نیز همین طور. پزشک و جراح و دندانپزشک درآمد فرد را حق و ارث خود می داند و تعمیرکار و بنگاه دار و فروشنده ی لوازم منزل و لوازم ساختمانی نیز همین ادعا را دارند . مجریان برنامه های مختلف فکر می کنند هزینه ی گزاف زندگیشان را باید فرد بدهد پیامک بزنید و حمایت کنید و چند ده هزار تومن از شما کسر شود. باغبان و کفاش و زرگر و برنج فروش و میوه فروش و سبزی فروش و کشاورز و هتل دار و مدیران مدارس و آموزشگاهها ، همسایه ها و بنگاههای خیریه و گدایان و ....
یک شنبه 27 تير 1395برچسب:, :: 21:32 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
همیشه بر اثر غفلت و بی احتیاطی و حماقت عده ای ، عده ای دیگر بایستی تاوان بدهند مانند انواع و اقسام آتش سوزی ها و درگیریها و دعواها و اتفاقات ناگوار که بر اثر اهمال و سهل انگاری افراد در آن جان آتش نشانان و گروههای امدادی به خطر می افتد و مانند آتش نشان شهید علی قانع که برای نجات دیگرانو و اطفای حریق جان گرامیش را به پدر باز داد و کالبد تیره اش را به مادر سپرد. خداوند حامی و حافظ تمامی خادمان باشد. روح تمامی جان نثاران شاد.
شنبه 26 تير 1395برچسب:, :: 13:1 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
لعنت به سلاطین. دیروز سلطان بود امروز عده ای شده اند سلطان و ملت و کشور را غارت می کنند.
جمعه 25 تير 1395برچسب:, :: 15:46 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
برای شکایت از شهرداری و بخشداری و شورای شهر و دهداری و جنگلبانی به کجا بایستی شکایت کرد ؟چطور علنا عده ای دارند منابع طبیعی و جنگل و زمینهای موات را تصاحب می کنند و همه هم می بینند اما کسی اقدامی نمی کند . دهداری روستای توتکی سیاهکل خوابیده است ؟ عده ای آمده اند و زمینهای بعد از پل توتکی به طرف سیاه بیجار را گرفته اند و درختان را آتش زده اند و بریده اند تمام شمشادها را قطع کرده اند و برای خودشان مزرعه درست کرده اند و چند هزار متر از زمین اموال عمومی را جلوی چشم محیط زیست و دهداری و شورای محل تصاحب کرده اند و سیم کشیده اند و هر سال نیز پیش روی می کنند . پارسال نیز منابع طبیعی سیمها و دیوارهای سیمی و پرچینها را کندند بدون این که زمین را پس بگیرند ولی متاسفانه باز هم امسال زمین بیشتری را گرفته اند جلوی چشم همه .یعنی قانون هیچ . هر کسی هر کاری دلش بخواهد می تواند انجام دهد. بی قانونی تا چه حد؟ فردا همین زمینها را با قیمت گزاف می فروشند.
جمعه 25 تير 1395برچسب:, :: 14:33 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
ملت انقلاب کردند به خاطر مخالفت با شاده و پادشاه و حکومت سلطنتی . حالا عده ای شده اند سلطان!!! سلطان شکر ، سلطان پسته ، سلطان آرد ، سلطان برنج ، سلطان .... این سلاطین پوشالی و دزد حتما نظام و حکومت حقشان می دانند

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 259
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 933
بازدید ماه : 6250
بازدید کل : 3501704
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>