علمی-اجتماعی
چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:, :: 1:0 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

خوب شد عادل را به عنوان گزارشگر فوتبال ایران و کره  انتخاب نکرده بودند  چون با چشمی که داره کاری می کرد که قوچانی نژاد از همون جا توپ و مستقیم توی دروازه خودی گل می کرد یا با چشمش و زبانش کاری می کرد که گردن قوچانی نژاد بیچاره می شکست !!! چه میکنه این قوچانی نژاد!!!آن وقت فاتحه!!!

سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 23:50 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی


اطلاعات مربوط به جرم ستارگان از مسائل بسیار مهم به شمار می‌رود. تنها راهی که برای تخمین جرم یک ستاره در دست داریم آن است که حرکت جسم دیگری را که بر گرد آن دوران می‌کند مورد مطالعه قرار دهیم. ولی فاصله عظیمی که ما را از ستارگان جدا می‌کند، مانع آن است که بتوانیم سیارات متعلق به همه آنها را ببینیم و حرکت آنها را مورد مطالعه قرار دهیم. عده زیادی ستاره موجود است که جفت جفت زندگی می‌کنند و آنها را منظومه‌های مزدوج یا دو ستاره‌ای می‌نامند. در چنین حالات بایستی حرکت نسبی هر یک از دو ستاره مزدوج مستقیما مطالعه شود، تا از روی دوره گردش آنها جرم نسبی هر یک بدست آید. در حضور ارتباط میان جرم و نورانیت ستارگان ، نخستین بار بوسیله سرآرتورادینگتون اظهار شد که نورانیت ستاره‌ها تابع معینی از جرم آنها است، و این نورانیت با زیاد شدن جرم به سرعت ترقی می‌کند.

سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 23:48 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

شیر و سایر لبنیات حاوی قندی به نام لاکتوز هستند و این قند در فرآیند گوارشی منجر به تولید گاز خواهد شد. دستگاه گوارشی شما در صورتی که آنزیم لاکتاز را به اندازه کافی در اختیار نداشته باشد، با این دسته از موادغذایی مشکل خواهد داشت. شیر، بستنی و پنیر منجر به تولید گاز در روده بزرگ خواهد شد.

سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 23:44 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

 

سه تا رفيق با هم ميرن رستوران ولي بدون يه قرون پول . هر کدومشون يه جايي ميشينن و يه دل سير غذا ميخورن و اولی ميره پاي صندوق و ميگه : ممنون غذاي خوبي بود اين بقيه پول مارو بدين بريم.

صندوقدار: کدوم بقيه آقا ؟ شما که پولي پرداخت نکردي.

ميگه يعني چي آقا خودت گفتي الان خورد ندارم بعد از صرف غذا بهتون ميدم. خلاصه از اون اصرار از اين انکار که دومی پا ميشه و رو به صندوقدار ميگه : آقا راست ميگن ديگه، منم شاهدم وقتي من ميزمو حساب کردم ايشون هم حضور داشتن و يادمه که بهش گفتين بقيه پولتونو بعدا ميدم.

صندوقداره از کوره در رفت و گفت: شما چي ميگي آقا، شما هم حساب نکردي! بحث داشت بالا ميگرفت که ديدن سومی نشسته وسط سالن و هي ميزنه توي سرش. ملت جمع شدن دورش و گفتن چي شده؟ گفت: با اين اوضاع حتما ميخواد بگه منم پول ندادم.


سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 23:42 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

ضمن عرض بهترین تبریکها و شادباشها به تمام ایرانیان در سراسر این گیتی پهناور،فقط خدا کند رضا قوچان نژاد خجالتی و سر به زیر و مودب و  را  مانند خیلی های دیگر حداقل تا جام جهانی برزیل سال 2014 چون باد کنک باد نکنیم تا باد  نخوت وغرورش  تیم ملی را به  مثابه عده ای از بادکنکهای سابق  به ناکجا آباد ببرد.قهرمانان پیروزیتان گوارا.

سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 23:39 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

 

ارزش قلب به عشق و محبت است و ارزش چشم به پاکی و ارزش دوست به وفا و صمیمیت اوست. همیشه عاشق و پاک  و با وفا باشیم.

سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 23:36 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

 

گاهی اوقات دستهای بخشنده و سخاوتمند و پنهان خداوند از آستین یک سری از انسانهای نیکوکار بیرون می آید تا حسابی دست و دلبازی خود را به رخ جهان و جهانان بکشاند و بی محابا و بدون چشمداشتی می بخشند. از خداوند بخشنده و از تمامی این انسانهای سخی متشکریم.

سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 23:35 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

خداوند را شاکرم که مجلس ایران توانست بعد از ماهها  بحث و گفتگو و کنکاش یکی از بزرگترین معضلات کشور  را که همانا تغییر نام شورای اصناف به اتاق اصناف ایران بود حل کند. ضمن عرض تشکر و خسته نباشید به این عزیزان فعال!!!

سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 23:33 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

آیا کاترین و سعید دوباره با یکدیگر ملاقات خواهند کرد؟

یا این که  کتی دیگری را به سعید ترجیح خواهد داد؟

سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, :: 15:58 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

کار ایران به کجا کشیده که حالا دیگر هر ننه من غریبم ی در مورد اقتصاد ایران داد سخن می دهد  قبلا شبکه های جاسوسی و معاند  بود آنها کم بودندحالا  حتی شبکه های تبلیغ مسیحیت نیز دعوی آدام اسمیت بودن دارند.

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 777
بازدید ماه : 6094
بازدید کل : 3501548
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>